Priit

Ma olen vist varem juba öelnud, et mulle meeldib inimesi pildistada. Eriti hea, kui seda saab teha nii, et nad ise seda ei tea ning on võimalik tabada ehedaid emotsioone. Lapsed on selles osas eriti tänuväärt “kliendid”, kuna neil on neid ausaid emotsioone rohkemgi kui täiskasvanutel.

Mingis vanuses tuleb lastel mingisugune “fotonägu” ette, st iga kord kui keegi fotoka välja võtab, siis manatakse mingi standard-grimass näole, mis siis pildilt pildile kordub. Kust see tuleb? Eks ikka täiskasvanute eeskujust.

Mingis vahemikus ei tahtnud poisid üldse, et ma neid pildistan ja siis pidingi seda rohkem salaja tegema. Nüüd aga Priit juba vaikselt nõuab: “Ruubenist tegid, tee nüüd minust ka!” See on vahva, eriti kuna peale standardnaeratuse ja keel-suust-välja näo, suudab Priit ka teistsuguseid pilte “ära kannatada”. Ruuben näiteks vahel ei suuda. Jookseb kaamera taha tulemusta vaatama veel enne, kui mul klõps tehtud..

Mõned Priidu stiilinäited:

img_0872
Õhtul õues
img_9012
Ei ole kollatõbine

 

img_0895
Hommikul kell 7

 See viimane, täna hommikul tehtud pilt, on mu viimase aja lemmik.

Nii sügav ja rahulik. Nii tark. Minu Priit.

3 thoughts on “Priit

  1. Plaan on, pole lihtsalt veel alustada jõudnud. Nii raske on ju neid õigeid pilte välja valida. Ja poisid kasvavad nii kiirelt, et poole aasta pärast tunduvad seintel juba beeibnäod 🙂

    Meeldib

Lisa kommentaar

